Face your Fears!

German below


The World is so beautiful! There are plenty of things to see, to feel, to discover and to explore. I will take you with me on my journey to explore and travel the world. And that means different countries, hikes, destinations, food, accommodations… just everything I think needs to be shared with the world.

Nowadays many people are in a rush and don`t explore the beauty of various types of landscapes. Everybody who traveled with me knows what I mean. Sentences like “Wow – this is so beautiful!” “Amazing!!” “Look at that, oh and look at that, isn`t it breathtaking?” are like every second sentence I use. Because… well because I just have to tell how much I`m impressed of Mother Nature with the weather, landscapes, animals, food etc..

I want to see, feel and smell new things. I hate being in a rush. I want to take pictures, I want to capture everything – or as much as I can. Well nowadays I hear sentences like “Wow, another beach” or “That`s just a forest” – I truly have the feeling to open peoples eyes. Because every destination has it`s own power, it`s own vibes and it`s own personality. And many people have forgotten how to see places like this.

So this Blog shows you the beauty of different places and what you can do, see and find there. Sometimes I also get really philosophically and sometimes I try to do some good photography during wandering around. That`s what I love!



Stelle dich deinen Ängsten

Die Welt ist so wunderschön! Es gibt so viele Dinge zu sehen, zu fühlen, zu entdecken und zu erforschen! Ich werde euch mit auf meine Reise nehmen -die Welt erkunden und bereisen! Und das bedeutet verschiedene Länder, Wanderungen, Destinationen, Essen, Unterkünfte… eben alles was ich denke was mit der Welt geteilt werden sollte.

Heutzutage sind so viele Menschen in Eile und entdecken nicht die Schönheit der verschiedenen Landschaften. Jeder der mit mir gereist ist, weiß was ich meine. Sätze wie „Wow – das ist so schön“ „Mega!!“ „Schau mal hier, oh und schau mal dort! Ist das nicht wunderschön und atemberaubend?“ bilden jeden zweiten Satz den ich verwende. Weil… naja weil ich eben jedem erzählen möchte, wie beindruckt ich von Mutter Natur bin, mit dem Wetter, Landschaften, Tieren, Essen, etc…

Ich möchte neue Dinge sehen, fühlen und riechen. Ich hasse es in Zeitnot zu sein. Ich möchte Bilder machen, ich möchte alles sehen – oder zumindest soviel wie ich kann. Heutzutage höre ich viel zu oft Sätze wie „Oja, ein anderer Strand“ oder „ Das ist nur ein Wald?“ – Ich habe das Gefühl, dass ich den Menschen die Augen öffnen muss. Weil jeder Ort hat seine eigene Power, seine eigene Stimmung und seine eigene Persönlichkeit. Und viele Menschen haben leider vergessen, die Orte als Individuen zu betrachten.

Dieser Blog zeigt euch also die Schönheit verschiedener Gegenden und was man dort machen, sehen und finden kann. Manchmal kann ich auch sehr philosophisch werden und manchmal versuche ich eben auch ein paar gute Schnappschüsse während dem herumstreunen zu machen. Das ist was ich liebe!

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s